EMAIL

felezvarzanatlas@gmail.com

تلفن تماس

021-67219

بزرگراه فتح (متوسلیان) بازار فولاد استیل ایران بلوک 3 پلاک 192

ساعت کاری

شنبه – چهارشنبه: 8:00 صبح 17 عصر

پنجشنبه ها : 8:00 صبح 13 ظهر

لوگو شرکت فلزورزان اطلس باستان

لیست قیمت نبشی بال نامساوی

سایز ضخامت قیمت (ریال)
50×30 5 تماس بگیرید
40×60 6 تماس بگیرید
50×70 7 تماس بگیرید
65×80 8 تماس بگیرید
80×120 8 تماس بگیرید
50×100 10 تماس بگیرید
80×120 12 تماس بگیرید
100×150 12 تماس بگیرید

قیمت نبشی بال نامساوی

معرفی نبشی بال نامساوی

نبشی‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که یکی از آن‌ها نبشی بال نامساوی است. این پروفیل‌های فلزی به شکل L تولید می‌شوند و شامل دوبخش عمود بر هم هستند که با یکدیگر برابری نمی‌کنند. از این نوع نبشی می‌توان در ساختمان‌ها برای تقویت سازه به‌عنوان اتصالات پشتیبان استفاده کرد. نبشی‌های بال نامساوی با تنوع ضخامت و طول نامساوی تولید می‌شوند.

ویژگی‌ ها و مزایای نبشی بال نامساوی

با توجه به نوع جنس و ضخامت به کار رفته در نبشی‌های بال نامساوی، ویژگی‌های آنها با یکدیگر متفاوت می‌شود. از مزایای استفاده از این نبشی‌ها می‌توان به افزایش استحکام و مقاومت سازه به‌دلیل داشتن ویژگی‌های مناسب اشاره کرد. این نبشی با وزن سبک خود به نسبت سایر پروفیل‌ها به راحتی قابل استفاده است. از دیگر مزایای آن می‌توان به قابلیت جوشکاری و برشکاری و قیمت مناسب و مقرون‌ به صرفه اشاره کرد. مزایای استفاده از نبشی‌های بال مساوی باعث شده که در بسیاری از مجموعه‌ها این محصول با کیفیت بسیار بالایی تولید شود. هرچه جنس این پروفیل بهتر باشد می‌توان بیشتر از مزایای آن برخوردار شد.

کاربردهای نبشی بال نامساوی

با توجه به اینکه نبشه‌های نامساوی استحکام بسیار بالایی دارند از آنها در صنایع مختلف استفاده می‌شود. از کاربردهای نبشی‌های بال نامساوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساختمان ‌سازی

این نبشی‌ها در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند. از آن‌ها برای اتصالات بین ستون ‌ و تیر، اتصالات سازه‌های فلزی و بتنی، خرپا و سقف‌های شیب‌دار، قاب درب و پنجره و… استفاده می‌شود.

ماشین ‌سازی

در ماشین‌ سازی از نبشی بال نامساوی برای اتصالات بین قطعات ماشین‌آلات صنعتی، قاب و چارچوب ماشین‌آلات، ساخت قالب‌های صنعتی و… استفاده می‌کنند.

صنعت پل ‌سازی

برای ایجاد سازه‌های مقاوم و اتصالات بین سازه‌ها در صنعت پل سازی از نبشی بال نامساوی استفاده می‌شود.

دکل ‌های برقی و مخابراتی

در صنعت مخابرات برای اتصال سازه‌های گوناگون از این پروفیل استفاده می‌شود.

انواع نبشی بال نامساوی

با توجه به اینکه نبشی‌های بال نامساوی دارای ویژگی‌های مختلفی هستند، می‌توان آنها را به انواع گوناگونی تقسیم کرد. این نبشی‌ها از نظر روش تولید به دو دسته فابریک و پرسی تقسیم می‌شوند. در نبشی‌های بال نامساوی به روش فابریک از روش نورد گرم استفاده می‌شود. شمش‌های فلزی در این روش پس از قرارگیری در کوره ذوب شده و این محصول تولید می‌شود. در روش پرسی نیز برای تولید این پروفیل باید از روش نورد سرد استفاده کرد.

از نظر جنس می‌توان نبشی‌ها را به انواع مختلف آهنی و فولادی تقسیم کرد. نبشی‌های بال نامساوی از نظر وزن به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. نوع سبک آن دارای حجم و وزن کمتر و نوع سنگین آن دارای وزن بیشتر و استحکام بالاتری است. برای مشاهده لیست قیمت نبشی بال نامساوی می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

استانداردهای تولید نبشی بال نامساوی

برای تولید نبشی‌های بال نامساوی می‌توان از استانداردهای مختلف استفاده کرد. هرچه استاندارد بیشتری در تولید این محصول استفاده شود کیفیت بالاتر و استحکام بیشتری نیز خواهد داشت. از انواع استانداردهای لازم در تولید این محصول می‌توان به استاندارد ۸۵۱۰GOST که متعلق به کشور روسیه است اشاره کرد. این استاندارد بیان‌کننده مشخصات فنی تولید نبشی نامساوی است. استاندارد ۱۰۰۵۶-۱ DIN EN که مربوط به کشور آلمان است مشخصات مربوط به ضخامت، طول حداقلی، میزان انحراف مجاز ضخامت تولید، مقاومت تسلیم و… را تعیین می‌کند.

استاندارد۸۲۴۰GOS هم یکی دیگر از استانداردهای کشور روسیه است که برای ضخامت، طول و مشخصات فیزیکی در تولید نبشی استفاده می‌شود. در کارخانجات کشور ما علاوه بر این استانداردها از استانداردهای مختلف دیگری نیز برای افزایش استحکام و کیفیت نبشی‌های بال نامساوی استفاده می‌شود.

قیمت نبشی بال نامساوی

برای تعیین قیمت انواع نبشی بال نامساوی باید به عوامل مختلفی توجه داشت. این محصول با توجه به تنوع در ابعادی که دارد، طول پروفیل، ضخامت پروفیل، جنس یا نوع فلز تشکیل دهنده، کارخانه تولیدکننده و همچنین عرضه و تقاضای بازار با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد. نوسانات موجود در بازار آهن‌آلات و تغییرات قیمت ارز هم از دیگر عوامل موثر در قیمت نبشی بال نامساوی امروز است. از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت نبش بالا مساوی می‌توان به روش خرید هم اشاره کرد. اگر این محصول به صورت مستقیم به دست مشتری برسد و واسطه‌ای در پروسه فروش این محصول وجود نداشته باشد قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت روز نبشی بال نا مساوی می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

خرید نبشی بال نامساوی

با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم متوجه شدید که یکی از انواع نبشی‌هایی که در صنایع مختلف به‌خصوص ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد نبشی بال نامساوی است. اگر قصد خرید نبشی بال نامساوی را دارید، می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. مجموعه فلزورزان به عنوان یکی از فروشندگان معتبر این محصول، انواع این نبشی‌ها رو با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به صورت غیرحضوری سفارش خود از طریق همین سایت ثبت کرده تا همکاران ما این نبشی‌ها را برای شما ارسال کنند.

با ما در واتسپ در تماس باشید