EMAIL

felezvarzanatlas@gmail.com

تلفن تماس

021-67219

بزرگراه فتح (متوسلیان) بازار فولاد استیل ایران بلوک 3 پلاک 192

ساعت کاری

شنبه – چهارشنبه: 8:00 صبح 17 عصر

پنجشنبه ها : 8:00 صبح 13 ظهر

لوگو شرکت فلزورزان اطلس باستان

لیست قیمت بروز فولاد گرم کار ۱.۲۳۴۴

فولاد انواع مختلفی دارد و در صنایع گوناگون از آنها استفاده می‌شود. با توجه به مشخصات مختلف این فولادها آنها را با نشانه‌های گوناگونی می‌شناسند. فولاد طی مراحل مختلف و در نورد گرم و سرد تولید می‌شود. یکی از محصولات فولادی که این روزها توسط مجموعه‌های مختلف تولید می‌شود فولاد گرم کار ۱.۲۳۴۴ است. این فولاد با کاربردهای گسترده در صنایع مختلف معروف شده و ویژگی‌ اصلی آن مقاومت بالا به سایش است. برای شناخت بیشتر این محصول با ما باشید.

معرفی فولاد ۱.۲۳۴۴

فولاد گرمکار 1.2344 با کد H13 یکی از فولاد‌های گرمکار با کاربردهای گسترده در صنایع مختلف است. ویژگی اصلی این نوع فولاد ابزار گرمکار، سختی و مقاومت بالا به سایش است. این فولاد توانایی حفظ این ویژگی‌ها را در دماهای کاری بالا دارد.

یکی از عواملی که باعث سختی بالا و مقاومت به سایش در فولاد گرمکار 1.2344 می‌شود، وجود فلزکاربید در ساختار آن است. این فلز از ترکیب عناصر آلیاژی کاربیدزا مانند کروم، مولیبدن و تنگستن با کربن موجود در فولاد تشکیل می‌شود. فاز کاربید باعث افزایش سختی و مقاومت به سایش در فولاد می‌شود و در دماهای کاری بالا همچنان این خواص را حفظ می‌کند.

کاربرد فولاد ۱.۲۳۴۴

از فولاد گرمکار 1.2344 در زمینه‌های مختلفی مانند قالب‌سازی صنعتی، تولید ابزارهای برش، ماشین‌کاری دقیق و تولید قطعات پلاستیکی استفاده می‌شود. برای بهره‌برداری بهینه از ویژگی‌های این فولاد باید در نصب و استفاده و نگهداری آن دقت کرد. فولاد گرمکار 1.2344 برای تولید قالب‌های دایکست آلومینیوم، منیزیم و روی استفاده می‌شود. این فولاد مناسب برای ساخت قالب‌های اکستروژن است.

تولید فولاد گرم کار ۱.۲۳۴۴

میلگردهای فولاد گرمکار 1.2344 به شکل میلگرد یا شفت و به وسیله فرآیند نورد ساخته می‌شوند. قطر میلگردهای این نوع فولاد عموماً در محدوده 20 تا 330 میلیمتر است و کاربردهای گسترده‌ای دارند. فولاد گرمکن 1.2344 فقط در حالت آنیل شده قابلیت ماشین کاری دارد. برای نرم کردن این فولاد، فرآیند آنیل در دمای 750-800 درجه سانتیگراد انجام می‌شود. در این دما، فولاد گرمکار به حالت نرم‌تر تبدیل می‌شود. برای سخت‌کاری فولاد 1.2344، از دمای 1000-1100 درجه سانتیگراد استفاده می‌شود. دقت در تولید این فولاد اهمیت بسیار زیادی دارد؛ بنابراین سعی کنید این محصول را با برندهای معتبر خریداری کنید.

مشخصات فنی فولاد گرم‌کار ۱.۲۳۴۴

فولاد گرمکار 1.2344، که به نام X40CrMoV5-1 نیز شناخته می‌شود، یک فولاد ابزار گرمکار با کروم است که در کاربردهای ابزاری سرد و گرم به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. این فولاد در گروه H توسط سیستم طبقه‌بندی AISI مشخص شده و از H1 شروع و تا H19 ادامه دارد. مشخصات فنی فولاد گرمکار 1.2344 شامل موارد زیر می‌شود:

– مقاومت خوب به سایش در دماهای بالا و پایین

– مقاومت بالا در برابر چقرمگی و چکش‌خواری

– قابلیت ماشین‌کاری و پولیش‌کاری بالا و یکنواختی در آنها

– استحکام بالا و مقاومت به خستگی حرارتی

– مقاومت به خوردگی و پایداری حرارتی در شرایط مختلف

قیمت فولاد ۱‌.۲۳۴۴

قیمت فولاد گرم‌کار ۱.۲۳۳۳ وابسته به عوامل مختلفی است. اینکه شما این محصول را با چه شرایطی خریداری کنید تاثیر زیادی در هزینه نهایی آن می‌گذارد. برخی فروشگاه‌ها به دلیل تعداد واسطه‌های زیادی که در خرید و فروش این محصول دارند الزاماً این محصول را با قیمت بالایی به فروش می‌رسانند. در صورتی که شما این فولاد را از یک مجموعه معتبر که به عنوان یک نمایندگی عمل می‌کند یا تولید کننده است خریداری کنید، قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد.

از عوامل موثر دیگر می‌توان به قیمت مواد اولیه برای تولید این محصول اشاره کرد. هرچه مواد اولیه با قیمت کمتری خریداری شوند تولید کننده این محصول را با قیمت پایین عرضه خواهد کرد. نوسانات ارز یکدیگر از عوامل موثر در هزینه فروش این محصول هستند. این روزها ارز با نوسان بسیار شدیدی روبرو است و به همین دلیل در بازه‌های زمانی مختلف قیمت این محصول تفاوت پیدا خواهد کرد. اگر بخواهید قیمت این محصول برای شما مناسب و به صرفه باشد باید آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. روش خرید تاثیر زیادی در قیمت نهایی می‌گذارد. برای کاهش هزینه خرید می‌توانید از روش غیر حضوری استفاده کنید.

خرید فولاد ۱.۲۳۴۴ از مجموعه فلزورزان

برای خرید این محصول می‌توانید مجموعه فلزورزان را انتخاب کرده و خرید خود را به صورت غیرحضوری انجام دهید. ما این محصول را با شرایط عالی و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم تا به راحتی بتوانند نیاز خود را در هر مکانی که حضور دارید برطرف کنید. برای خرید این محصول کافی است از طریق همین سایت اقدام کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. این روش خرید به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. جزئیات محصولات ما درون سایت ذکر شده و شما با مطالعه آنها به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت روز فولاد گرم‌کار ۱.۲۳۴۴ می‌توانید با ما تماس بگیرید یا از سایت اطلاعات لازم را مشاهده کنید.

با ما در واتسپ در تماس باشید