EMAIL

felezvarzanatlas@gmail.com

تلفن تماس

021-67219

بزرگراه فتح (متوسلیان) بازار فولاد استیل ایران بلوک 3 پلاک 192

ساعت کاری

شنبه – چهارشنبه: 8:00 صبح 17 عصر

پنجشنبه ها : 8:00 صبح 13 ظهر

لوگو شرکت فلزورزان اطلس باستان

فولاد نسوز 310

لیست قیمت بروز میلگرد استیل 310

میلگرد استیل ۳۱۰

میلگردهای استیل به دلیل خواص مختلفی که دارند با نام‌های گوناگونی شناخته می‌شوند. یکی از میلگردهایی که در دسته فولادهای آستینتی قرار می‌گیرد میلگرد استیل ۳۱۰ است. این میلگرد در صنایع  مختلف استفاده می‌شود و به دلیل کاربرد گسترده خود بازار فروش خوبی دارد. برای شناخت این محصول با ما باشید.

معرفی میلگرد استیل ۳۱۰

این میلگرد خاصیت فرم‌دهی و جوش پذیری بالایی دارد و می‌توان از آن در پروژه‌هایی که در دمای بالا انجام می‌شوند استفاده کرد. میلگرد استیل ۳۱۰ ویژگی‌های خاص دیگری دارد که می‌توان به مقاومت بالا برابر حرارت و خوردگی اشاره کرد. این میلگرد با نام استیل نگیر ۳۱۰ هم شناخته می‌شود. فولاد استیل ۳۱۰ تا ۱۲۰۰درجه سانتیگراد را تحمل می‌کند. این میلگرد در استاندارد DIN آلمان به فولاد 1.4841 نیز معروف است. اگر بخواهیم ترکیبات شیمیایی این میلگرد را مشخص کنیم می‌توان گفت این میلگرد شامل 05/0 درصدکربن، 26-24 درصدکروم، 22-19 درصدنیکل، سیلیسیوم، منگنز، فسفر و 015/0 درصد گوگرد است.

ویژگی‌های میلگرد استیل 310

از ویژگی‌های میلگرد استیل ۳۱۰ می‌توان به موراد زیر اشاره کرد.

  • تحمل دمای مستقیم بسیار بالا
  • مقاومت در برابر حرارت و نوسان دما
  • قابل استفاده در محیط‌هایی که گاز دی‌اکسیدگوگرد وجود دارد
  • مقاومت کششی تا 520 مگاپاسکال
  • قابلیت جوش
  • قابلیت فراوری
  • مقاومت بالا در برابر خورندگی
  • قابلیت جوش‌پذیری و فرم‌دهی
  • مقاومت به خوردگی در محیط‌های مرطوب

کاربرد میلگرد استیل 310

این محصول در صنایع زیادی کاربرد دارد. از کاربردهای آن می‌توان به استفاده از این میلگرد در مخزن‌هایی که فشار بسیار بالایی دارند اشاره کرد. برای ساخت قطعاتی که در معرض خوردگی هستند نیز این محصول گزینه مناسبی است. از میلگرد ۳۱۰ برای تولید قطعات در دیگ‌های بخار و لوله‌های دمنده مناسب است. به طور کلی این محصول در صنایعی مانند پتروشیمی، نیروگاه‌های تولید برق، صنایع دریایی، صنعت نفت و گاز، هوافضا، صنایع غذایی، صنایع کاغذ، صنایع شیمیایی و… استفاده می‌شود. از آنجایی که میلگرد ۳۱۰ دارای کروم بالایی است برای مکان‌هایی که کربن‌دهی متوسطی دارند مناسب است.

قیمت میلگرد استنلس استیل 310

قیمت میلگرد استیل ۳۱۰ وابسته به عوامل مختلفی است. از این عوامل می‌توان به وزن و قطر میلگرد اشاره کرد. مواد اولیه هم تاثیر زیادی در قیمت دارند. هر چه از مواد بهتری برای تولید این محصول استفاده شود قیمت بالاتری خواهد داشت. قیمت بروز میلگرد استیل ۳۱۰ باتوجه به نوسانات ارز هم مشخص می‌شود. ممکن است در بازه‌های زمانی بسیار کم این محصول با قیمت‌های مختلفی به فروش برسد.  برای مشاهده لیست قیمت میلگرد استیل ۳۱۰ از همین سایت کمک بگیرید. از عوامل موثر دیگر در قیمت این محصول می‌توان به هزینه‌های حمل و نقل،گمرک و هزینه‌های غیرمستقیم دیگر اشاره کرد.

خرید میلگرد استیل 310

 

برای خرید میلگرد استیل ۳۱۰ روش‌های مختلفی وجود دارد. اگرچه فروشگاه‌های زیادی این محصول را به فروش می‌رسانند اما همه آنها نمی‌توانند یک محصول با کیفیت را در اختیار شما قرار دهند. برای خرید محصول می‌توانید یکی از روش‌های حضوری و غیرحضوری استفاده کنید. در روش غیر حضوری شما بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه می‌توانید در زمان و مکانی که حضور داشته باشید نیاز خود را برطرف کنید. این روش مزیت‌های بسیار زیادی دارد و شما هیچ محدودیتی در ثبت سفارش خود نخواهید داشت. اگر یک مجموعه معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید این محصول با قیمت مناسبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ما در فلزورزان آماده‌ایم تا شما را در خصوص خرید میلگرد استیل ۳۱۰ راهنمایی کنیم.

با ما در واتسپ در تماس باشید