EMAIL

felezvarzanatlas@gmail.com

تلفن تماس

021-67219

بزرگراه فتح (متوسلیان) بازار فولاد استیل ایران بلوک 3 پلاک 192

ساعت کاری

شنبه – چهارشنبه: 8:00 صبح 17 عصر

پنجشنبه ها : 8:00 صبح 13 ظهر

لوگو شرکت فلزورزان اطلس باستان

لیست قیمت بروز فولاد سمانتاسیون ۱.۶۵۲۳

فولاد سمانتاسیون1.6523 از جمله فولادهایی است که به‌خاطر مقاومت سایشی بالایی که دارد، معروف شده است. این فولاد کم آلیاژ را امروزه می‌توان به صورت آنلاین خریداری کرد و البته که برای برآورد قیمت بروز این محصول، اینترنت می‌تواند بستری مناسب را در کمترین زمان ممکن فراهم کند.

معرفی فولاد سمانتاسیون1.6523

در دسته‌بندی فولادهای سمانتاسیون فولادی به نام 1.6532 قرار می‌گیرد که نام تجاری این نوع فولاد، طبق استاندارد دین آلمان+21NiCrMo2  شناخته می‌شود و می‌توان گفت این فولاد سخت‌کننده شامل عناصری مانند نیکل، کروم  و مولیبدن کم آلیاژ است. فولاد 1.6523 در حالت نورد ساخته می‌شود و حداکثر سختی که به آن اختصاص داد،HB 255 است.

از جمله مشخصاتی که برای فولاد سمانتاسیون1.6523می‌توان در نظر گرفت، دوام داخلی و مقاومت خارجی بسیار بالا است. به همین دلیل است که این فولاد در برابر سایش بسیار مستحکم  و مقاوم عملکرد خود را نشان می‌دهد.

سطح این فولاد کم آلیاژ را در پروسه عملیات سخت‌کاری سطحی می‌توان به راحتی سخت کرد. توجه داشته باشید که استحکام و دوامی که به این فولاد اختصاص داده شده است، مدیون وجود عناصری است که گفته شد. معمولاً برای ساختن قطعه‌هایی همچون شفت‌ها و بوش‌ها از این فولاد می‌توان استفاده کرد. ولی موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه برای ساختن قطعه‌های دندانه‌دار هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بررسی ترکیب شیمیایی فولاد 1.6523 به جدول زیر توجه کنید.

قیمت فولاد سمانتاسیون1.6523

برای استعلام قیمت فولاد سمانتاسیون1.6523شما باید به عوامل مختلفی توجه کنید. به عنوان نمونه این عوامل شامل نوع ترکیبات، قیمت نفت و ابعاد آن است. هرچقدر درصد عناصر متغیر باشند، صد درصد قیمت فولاد هم دستخوش تغییراتی می‌شود که البته در این بین، قیمت ارز را هم نمی‌توان نادیده گرفت. این نکته را به خاطر داشته باشید که در بین فولادهای هم رده، سمانتاسیون1.6523 از قیمت معقولانه‌تری برخوردار است. شما برای برآورد قیمت بروز فولاد سمانتاسیون1.6523بهتر است از طریق این سایت وارد عمل شوید و قیمت لحظه‌ای را مورد بررسی قرار دهید.

خرید فولاد سمانتاسیون1.6523

برای خرید فولاد سمانتاسیون1.6523شما اگر صورت آنلاین و اینترنتی وارد عمل شوید، قطعاً با قیمت‌های مناسب و بروزتری هم روبرو خواهید شد. امروزه برای خرید انواع گوناگون محصولات، مردم به سراغ خرید سنتی نمی‌روند؛ چراکه باید هزینه رفت و آمد را هم برآورد کنند و البته اتلاف زمان را هم در نظر بگیرند.

با ما در واتسپ در تماس باشید