EMAIL

felezvarzanatlas@gmail.com

تلفن تماس

021-67219

بزرگراه فتح (متوسلیان) بازار فولاد استیل ایران بلوک 3 پلاک 192

ساعت کاری

شنبه – چهارشنبه: 8:00 صبح 17 عصر

پنجشنبه ها : 8:00 صبح 13 ظهر

لوگو شرکت فلزورزان اطلس باستان

لیست قیمت بروز میلگرد استیل 410

میلگرد انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به خواصی که دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. میلگرد استیل 410 یکی از انواع میلگردها است که در بازار با نام استیل بگیر نیز شناخته می‌شود و علت آن خاصیت مغناطیسی و آهن‌ربایی این میلگرد است. به همین دلیل از آهنربا برای تشخیص بگیر یا نگیر بودن استیل استفاده می‌شود. این محصول جزو فولادهای ضد زنگ شمرده می‌شود. از این نوع میلگرد برای ساخت قطعاتی استفاده می‌شود که بسیار تحت فشار هستند و یا قطعاتی که نیاز به مقاومت بسیار در برابر سایش و خوردگی دارند. نکته مهم در مورد این میلگردها مقاوت آن‌ها در برابر اسیدهایی نظیر اسید سولفوریک، اسید نیتریک، مواد شیمیایی و … است که مانع از خوردگی سریع آن می‌شود. از این استیل برای دماهای زیر ۸۹۹ درجه سانتی‌گراد استفاده نمی‌شود و محدوده کار گرم مناسب آن ۱۰۹۳ ابی ۱۲۰۴ درجه سانتی‌گراد است.‌ استحکام کششی آن ۴۵۰ مگاپاسکال و قدرت تسلیم آن ۲۰۵ مگاپاسکال است. سختی آن حداکثر ۸۸ Rb و ازدیاد طول ۲۰٪ دقیقه است.

خرید میلگرد استیل 410

جهت خرید میلگرد استیل 410 با اطمینان از مرغوبیت این محصول می‌توانید از فلزورزان اقدام کنید. در ساخت این محصول از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده شده است که باعث کیفیت نهایی بالا میلگرد می‌شود. با توجه به کاربرد مدنظر خود می‌توانید نوع و سایز مناسب را انتخاب نمائید. تمامی میلگردهای قابل عرضه توسط این مجموعه توسط برندها و کارخانه‌های معتبری تولید شده‌اند.

قیمت استنلس استیل 410

قیمت میلگرد استیل 410 همواره با توجه به پارامترهای مختلفی چون خواص فیزیکی، شیمیایی، ویژگی‌ها و … همواره در حال نوسان است. برای اطلاع از قیمت به روز این سیستم می‌توانید با کارشناسان فروش در تماس باشید. مشاوران خبره مجموعه فلزورزان همیشه آماده ارائه خدمات رایگان به مخاطبین خود هستند. محصولات متنوعی را با قیمت مقرون به صرفه جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانید تجربه یک خرید خوب و مطمئن را داشته باشید.

مشخصات فیزیکی میلگرد استیل 410

محدوده ذوب مغناطیسی میلگرد استیل 410 برابر با ۱۴۹۵ درجه سانتیگراد و یا ۲۷۲۳ درجه فارنهایت است. مدول الاستیسیته آن ۱۰۳ mpa بوده و میزان چگالی آن در هر ۷.۷۴۳ گرم بر سانتی متر مکعب برابر با ۰.۲۸ پوند است. رسانایی حرارت این محصول ۱۰۰ درجه سانتیگراد و ۲۱۲ درجه فارنهایت است. ضریب انبساط آن نیز ۰ الی ۱۰۰ درجه سانتیگراد و ۳۲ الی ۲۱۲ درجه فارنهایت است.

کاربردهای میلگرد استیل 410

این گرید به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و حرارت و همچین ضد زنگ بودن آن در صنایع مختلفی قابل استفاده است. برخی موارد کاربرد آن به شرح زیر است:

در ساخت لوازم آشپزخانه نظیر کارد و چنگال، برای ساخت پره‌های توربین گاز و بخار، در صنعت هوا و فضا، برای ساخت مفصل‌ها و اتصال دهنده‌ها، برای تولید اجزای شیر فلکه، در صنعت وسیع خودروسازی از این میلگرد بسیار استفاده می‌شود. همچنین فراموش نکنید که این میلگرد در ساخت تجهیزات پزشکی، در محیط‌هایی که تجهیزات آن با نفت، روغن، گاز سرو کار دارند، در صنعت کشاورزی، ساخت ابزاری نظیر پیچ و مهره، در لوله‌های تاسیسات و …  نیز کاربرد دارند

ویژگی‌های میلگرد استیل 410

این گرید ضد زنگ از خواص و ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار است که آن را نسبت به دیگر گریدها متمایز ساخته و توانسته است نظر خریداران به خود جلب کند. در این خصوص باید بگوییم میلگرد استیل 410 در برابر خوردگی به خوبی مقاومت می‌کند و از سختی بالایی برخوردار است. به طوری که تحمل دمای بالا را دارد که به واسطه این ویژگی‌ها در کاربردهای متعددی نیز استفاده می‌شود. از آن برای تولیداتی چون لوله‌کشی، اتصالات آب و گاز، صنایع شیمیایی، قطعات ساختمان‌ها کاربرد دارد.

مقاوم در برابر آب و بخار: این گرید از مقاومت بالایی در برابر آب و بخار بهره‌مند است. از همین روی در ساخت قطعاتی که در معرض رطوبت قرار دارند، از این نوع گرید استفاده می‌شود.

توان حرارتی بالا: میلگرد استیل 410 توان حرارتی بالایی دارد. به عبارت دیگر قادر به تحمل دمای بالا همچون جوشکاری است. که همین ویژگی آن را نسبت به دیگر انواع استیل 304 و …  بهتر ساخته است.

سختی بالا: یکی دیگر از ویژگی‌های این میلگرد که می‌توان به آن اشاره کرد، سختی بالا و خاصیت ضد زنگ بودن آن است. این میلگرد از آنجا که پس از شکل‌گیری نهایی، ترمیم می‌شود، در نتیجه درصد مقاومت  آن در برابر سایش نیز بالا می‌رود و باعث می‌شود نسبت به فولادهایی با ذوب معمولی استحکام بیشتری داشته باشد.

مقاوم در برابر خوردگی و سایش: میلگرد استیل 410 به ویژه در فضای خشک در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. در زمان ساخت این میلگرد یک لایه اکسید کرومی بر روی آن قرار می‌گیرد که چنانچه میلگرد در فضای شیمیایی و اسیدی باشد، مانع از خوردگی میلگرد می‌شود.

مزایای میلگرد استیل 410 نسبت به دیگر استیل‌ها

یکی از مهم‌ترین مزایای میلگرد استیل 410، مقاومت بالا در برابر خوردگی است. این مقاومت باعث می‌شود تا در محیط‌هایی که مواد خورنده مانند اسیدها و قلیاها وجود دارند، عملکرد بهتری داشته باشد. همچنین، این میلگرد به دلیل داشتن کروم بالا، در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است و در مقایسه با میلگردهای کربنی یا دیگر فولادها، عمر طولانی‌تری دارد.

از دیگر مزایای این نوع استیل، مقاومت آن در برابر دماهای بالا است. میلگرد استیل 410 می‌تواند در دماهای بالا تا حد زیادی خواص مکانیکی خود را حفظ کند و همین ویژگی آن را برای کاربردهایی که با تغییرات دمایی مواجه هستند، مناسب می‌سازد. در نهایت، این میلگرد به دلیل سختی و انعطاف‌پذیری مناسب خود، در صنایعی که نیاز به مقاومت مکانیکی بالا دارند، مورد توجه قرار گرفته است.

نکات مهم در خرید و نگهداری میلگرد استیل 410

هنگام خرید میلگرد استیل 410، باید به کیفیت و استانداردهای تولید توجه داشت. یکی از مهم‌ترین نکات این است که میلگردها باید دارای استانداردهای معتبر بین‌المللی باشند تا از کیفیت و دوام آن‌ها اطمینان حاصل شود. همچنین باید توجه داشت که این میلگردها در شرایط مناسبی از جمله دمای مناسب و دور از مواد خورنده نگهداری شوند تا عمر مفید آن‌ها افزایش یابد.

با ما در واتسپ در تماس باشید