EMAIL

felezvarzanatlas@gmail.com

تلفن تماس

021-67219

بزرگراه فتح (متوسلیان) بازار فولاد استیل ایران بلوک 3 پلاک 192

ساعت کاری

شنبه – چهارشنبه: 8:00 صبح 17 عصر

پنجشنبه ها : 8:00 صبح 13 ظهر

لوگو شرکت فلزورزان اطلس باستان

لیست قیمت بروز ورق قلع اندود

سایز ضخامت قیمت (ریال)
6000*2000 10 تماس بگیرید
6000*2000 12 تماس بگیرید
6000*2000 15 تماس بگیرید
6000*2000 20 تماس بگیرید
6000*2000 25 تماس بگیرید
6000*2000 30 تماس بگیرید
6000*2000 40 تماس بگیرید

ورق قلع اندود

به ورق‌های فولادی کم کربن که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند ورق قلع اندود می‌گویند. اگر در اطراف فولادهای کم کربن از فلز قلع برای پوشش استفاده شود آنها را تبدیل به ورق قلع اندود می‌کند. این ورق‌ها با توجه به ویژگی‌ها و خواص مکانیکی که به دست می‌آورند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به تنوع بالایی که در تولید این محصول وجود دارد کارخانه‌های مختلفی هستند که انواع آن را وارد بازار می‌کنند. برای شناخت این محصول، آشنایی با قیمت و ویژگی‌های مختلف آن با ما همراه شوید.

ورق‌های قلع اندود دمای ذوب بسیار پایینی داشته و به رنگ نقره‌ای سفید تولید می‌شوند. در مکان‌هایی که حرارت بسیار بالایی وجود داشته باشد نمی‌توان از این نوع ورق‌ها استفاده کرد. از خواص این ورق‌ها می‌توان به خاصیت چکش‌خواری و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. از آنجایی که در اطراف این ورق‌ها از قلع استفاده می‌شود مقاومت بالایی در برابر خوردگی پیدا کرده‌اند و در محیط‌هایی که عوامل خورنده وجود دارند قابل استفاده هستند. در محیط‌های مرطوب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و ضد رطوبت هستند.

تولید ورق قلع اندود به روش الکترولیت

در کارخانه‌های تولید ورق قلع اندود از روش الکترولیت استفاده می‌شود. در این روش ابتدا باید ورق‌هایی از جنس فولاد را به عنوان فلز پایه برای تولید این محصول وارد خطوط تولید کرد. در مسیر تولید حوضچه‌هایی وجود دارند که در آنها آب و اسید قرار گرفته و باید این ورق‌ها وارد حوضچه‌ها شوند. در مرحله اول ورق‌های فولادی وارد حوضچه اسید شده و پس از آن وارد حوضچه آب می‌شوند.

با این کار این ورق‌ها به طور کامل پاکسازی شده و سپس وارد مرحله پوشش دهی خواهند شد. در این مرحله از روش الکتریکی برای ایجاد پوشش قلع در اطراف فولاد استفاده می‌شود و سپس نوبت به عملیات خنک‌سازی می‌رسد. با توجه به دقت این مراحل کیفیت محصول تولید شده مشخص می‌شود. این روش به دلیل غوطه ور شدن فولاد در پوشش قلع کیفیت بالایی در تولید محصول به وجود خواهد آورد.

کاربردهای ورق قلع اندود

امروز ورق‌ها با تنوع بسیار بالایی تولید می‌شوند که هر یک از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی شده‌اند و به همین دلیل کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت است. ورق‌های قلعه اندود نیز همینطور هستند و با کاربردهای متنوعی که دارند مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته‌اند. از کاربردهای این ورق‌ها می‌توان به استفاده از آنها در صنایع بسته‌بندی مواد شیمیایی اشاره کرد.

برای بسته‌بندی مواد غذایی، دارویی و رنگی نیز استفاده از این ورق‌ها توصیه می‌شود. برای تولید فیلترهای روغن و قطعات الکتریکی و همچنین پوشش نمای ساختمان‌های تجاری از این نوع ورق استفاده می‌شود. از کاربردهای دیگر آن‌ها می‌توان در باطری‌سازی و تجهیزات الکتریکی و ساخت نرده‌های سقف کاذب اشاره کرد.

قیمت ورق قلع اندود

قیمت ورق قلع اندود وابسته به عوامل مختلفی است. با توجه به اینکه ضخامت این ورق‌ها چه میزان باشد و دارای چه کیفیتی باشند باید هزینه‌های فروش آنها مختلف باشند. از آنجایی که این روزها ورق‌های قلع اندود با استفاده از مواد اولیه‌ای تشکیل می‌شود که هزینه خرید آنها در بازه‌های زمانی مختلف متفاوت است نمی‌توان هزینه ثابتی برای خرید آنها بیان کرد. نوسانات از این روزها تاثیر زیادی در قیمت ورق قلعه اندود گذاشته است.

اگر شما بتوانید این محصول را به صورت مستقیم خریداری کنید در هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌اید. روش‌های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد که می‌توانید با استفاده از روش غیرحضوری این محصول را با تعداد واسطه کمتر خریداری کرده و هزینه آن هم برای شما به صرفه شود. برای اطلاع از قیمت روز ورق قلعه اندود می‌توانید با ما تماس بگیرید.

خرید ورق قلع اندود

برای خرید ورق قلع اندود می‌توانید مجموعه فلزورزان را انتخاب کنید. در مجموعه ما انواع ورق‌ها با کیفیت بسیار بالا و مواد اولیه مرغوبی تولید می‌شوند و به همین دلیل شما می‌توانید از کیفیت بالای آنها در صنایع گوناگون برخوردار شوید. ما این امکان را فراهم کردیم تا شما در هر مکانی که حضور داشته باشید، بتوانید به صورت غیر حضوری و مستقیم این محصول را خریداری کنید. خرید این محصول با تنوع بسیار بالایی توسط مجموعه ما انجام می‌شود و قیمت خرید این محصول نیز بسیار مناسب و به صرفه است. لیست قیمت ورق قلعه اندود نیز در همین سایت گذاشته شده تا شما به راحتی بتوانید با اطلاعات کامل و با توجه به بودجه‌ای که دارید سفارش خود را ثبت کنید.

با ما در واتسپ در تماس باشید